این ماسک باعث می‌شود که بهانه از دست افرادی که می‌گویند تنفس با ماسک برایشان سخت است گرفته شود.
ابهامات زیادی درباره اینکه بهترین ماسک چیست همچنان وجود دارد، و الجی با هدف رفع این بلاتکلیفی یک ورژن پوشیدنی از PuriCare Air Purifier خود را عرضه کرده که تکنولوژی سطح پایین را به تکنولوژی سطح بالا تبدیل می‌کند.
به گزارش روابط شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان و به نقل از اسلش‌گیر، ال‌جی با بهره‌گیری از برند PuriCare خود که برای تصفیه هوای خانگی استفاده می‌شود یک ورژن قابل حمل از آن ارائه کرده که فروش قابل توجهی هم داشته است. این بدان خاطر است که Wearable Air Purifier دو وظیفه همزمان را انجام می‌دهد: جلوگیری از آلاینده‌ها و تهویه.
طبق ادعای ال‌جی، دو فیلتر H13 HEPA، که همان نوع استفاده شده در تصفیه‌کننده‌های هوای مسکونی الجی است، توانایی ممانعت از رسیدن 99.95% ویروس‌ها و باکتری‌ها به دهان و بینی فرد را دارند. از سویی دیگر، فنهای دوگانه آن هوای فیلترشده را تنظیم می‌کنند تا به تنفس فرد، با وجود اینکه نیمی از صورتش در این ماسک محصور شده، کمک کنند.
یک «سنسور تنفسی» ویژه الگوی تنفسی فرد را تشخیص می‌دهد تا سرعت فن‌ها را با یکی از سه تنظیمات موجودش تنظیم کند.

همانگونه که احتمالا تا اینجا حدس زده‌اید، «تصفیه‌گر پوشیدنی هوای پیوری‌کر» تجهیزات الکترونیکی دارد که برای کار کردن به برق نیاز دارند، که توسط یک باتری قابل شارژ 820 mAh تامین می‌شود. بخش‌های مختلف این ماسک قابل برداشتن، تمیز کردن یا تعویض هستند و این بسته حتی حاوی کیس ضدعفونی‌سازی UVnano برای نابودی باکتریها با راندمان بالا است.
به این ترتیب، این ماسک باعث می‌شود که بهانه از دست افرادی که می‌گویند تنفس با ماسک برایشان سخت است گرفته شود. بنا بر اعلام این شرکت، این دستگاه پوشیدنی در برخی مناطق کلیدی آسیا و خاورمیانه عرضه می‌شود ولی هنوز درباره امکان دسترسی گسترده‌تر جهانی یا قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشده است.