دومین دوره آموزشی بورس برای دفاتر پیشخوان

این روزها، بازار سهام به یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی تبدیل شده و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. فعالیت در بازار بورس مانند فعالیت در هر زمینه دیگری، یک موضوع تخصصی محسوب می‌‌شود و نیازمند کسب دانش بورسی است.
آگاهی کامل از موقعیت مالی و تعریف شفاف اهداف مالی، نخستین گام یک سرمایه‌گذاری موفق در بورس است. گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، محاسن و همچنین ریسک و معایب مخصوص به خود را دارند؛ که هر سرمایه‌گذار باید با درنظر گرفتن اهداف و شرایط خاص خود اقدام به انتخاب آن‌ها برای سرمایه‌گذاری کند. سرمایه‌گذاران باید در مورد نوع سرمایه‌گذاری که انجام می‌دهند، به خوبی آگاهی داشته باشند و قبل از هر کاری استراتژی سرمایه‌گذاری خود را تعیین کنند.
کارگزاری مفید به عنوان اولین هلدینگ خدمات بازار سرمایه و بزرگترین کارگزاری بورس در ایران، با هدف نهادینه کردن فرهنگ سرمایه‌گذاری در کشور، بهبود دانش سرمایه‌گذاران و تسهیل ورود افراد به بازار سرمایه، قصد برگزاری دوره آموزش تخصصی بورس را دارد. به پاس قدردانی از دفاتر پیشخوان که با کارگزاری مفید نهایت همکاری را دارند، دوره آموزشی تخصصی بورس برای این عزیزان در نظر گرفته شده است. در این دوره سعی داریم تا مطالب آموزشی را در سطوح مقدماتی تا پیشرفته بیان کنیم. مدرسین این دوره از بین افراد باتجربه و تحلیلگران حرفه‌ای بازار سرمایه برگزیده شده‌اند. لازم به ذکر است کلاس‌ها به صورت آنلاین و رایگان در روزهای جمعه ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌گردد و زمان شروع دوره از 21 شهریور ماه 1399 میباشد.
🔵لینک ورود به کارگاه🔴
https://www.skyroom.online/ch/mofidsecurities/academy1000
برای ورود از گزینه “مهمان” استفاده کنید.

برای دانلود فایل pdf کارگاه آموزشی دفاتر پیشخوان دولت اینجا کلیک کنید .

روابط عمومی شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان